středa 13. srpna 2014

Svatá pětka

Ahoj :)
Vítej zpět na mém blogu a v prvé řadě bych chtěla moc poděkovat těm dvoum lidem, co se na můj blog koukli a z toho jednoho pravidelného čtenáře, kterým je Péťa Bartáčková ♥ ( http://petralifechannel.blogspot.cz/ ) Péťa také bloguje a také je v začátcích, tak bych byla ráda, kdyby jste se na její blog koukli :) 

a teď už k tématu! Dnes to bude Svatá pětka. viděla jsem to u Maky a i na jiných blozích a tak trošku jsem se insprovala. Bude to změněné jen v tom, že to nebude Svatá desítka, ale Svatá pětka. 
A ještě bych se chtěla omluvit, za kvalitu fotek, protože je dnes zataženo a ráno i pršelo. 

1. Úplně zbožňuju tyhle balzámy na rty! Ten první je Chupa Chups. Je to příchuť borůvka. má nádhernou vůni a krásně ty rty hydratuje. Ten druhý je Eos balzám. ten je taky úplně dokonalej a strašně dlouho vydrží  a ta vůně! Doporučuju! 


2. Jako další je tato mikina. koupila jsem si ji teprve minulý měsíc v nějakým krámu na náměstí a strašně se mi zalíbíla. Je z bavlny a je příjemná na dotek. 

3. Další tu je tento šampon od Garnier. Je to Garnier Fructis. Myslím si, že ho každý zná a je proti lupům. Má nádhernou svěží vůni a také ho můžu jen a jen doporučit. 

4. Pamatujete si ještě na tadyty lízátka? :D Sice už je vidím jen zřídka a mnohem častěji jsou k dostání jen ty malé napodobeniny, ale vždy když je vidím si je musím koupit! 


5. Ano, jsou to válenky. Tento rok už si je musím koupit! Jsou naprosto dokonalý a krásný a jsou k dostání snad všude. 

Tak, to by bylo všechno, já doufám, že se Vám můj článek líbil a těšte se na další článek! 


2 komentáře: