sobota 27. září 2014

jak na roztřepené konečky

Určitě se s nima potkala každá slečna, která má dlouhé vlasy. A já mezi ně taky patřím :D Dají se zničit různými způsoby. Např. když si je moc žehlíte/kulmujete nebo když si je často barvíte atd. 

 Já jsem to donedávna měla tak, že jsem se prostě jednou za rok s donucením šla ostříhat a bylo to. Někdy v létě ale jsem se na svoje vlasy podívala a řekla sem si, že každý měsíc si centimetr zastřihnu. Od té doby co si je takhle zastřihávám, jsou na tom už lépe a k tomu si ještě 1x-2x za měsíc koupím nějakou regenerační masku. 

Proti roztřepeným konečkům můžete používat i různé masky. Na internetu jsem pro Vás dvě takové domácí masky  na vlasy našla :) 
Vyživovací maska
žloutek, olivový olej a mletou kávu smíchejte a naneste na suché vlasy. Pak omyjte vlažnou vodou. 

Medová maska 
Smíchejte 1 lžíci medu s 1 žloutkem a 1 lžící olivového oleje. Poté naneste na vlasy nechte 15 minut působit a pak opláchněte vlažnou vodou. 

Jinak Vám ještě mohou pomoct různé přípravky na vlasy z drogerky. 

Tohle je maska od značky Balea a má to být pro silně poškozené vlasy. Určitě vyzkouším! 


A pak jsem tu pro Vás ještě našla tohle sérum, které má taková dlouhatánský název L'Oréal Paris Elseve Total Repair Extrem sérum na konečky vlasů.  Nemám stím zkušenost, ale mělo by to pomoct na ty roztřepené a poškozené konečky vlasů. 


Stejně si myslím, že nejlepší je to pravidelné zastřihování vlasů :D

Já se s váma pro dnešek loučím a budu se těšit u dalšího příspěvku ♥

1 komentář: