čtvrtek 25. září 2014

EOS nebo Baby Lips?

Často se setkávám s takovou otázkou a tak mě napadlo, že bych Vám o tom mohla něco napsat ( např. můj názor, co je podle mě lepší a k tomu + a - ke každému. Snad se Vám článek bude líbit :) 

EOS 

neboli Evolution of Smooth je balzám na rty původem z USA a v dnešní době není skoro nikdo kdo by ho neznal. Já na něj mám velmi kladný názor a nejraději mám sweet mint. Jemně na těch rtech pálí a chutná jak orbitka :D Vyrábí se i krémy a pěny na holení, ale s těmi bohužel zkušenosti nemám ://

+ je 100% přírodní 
   je dostupný v mnoha příchutích 
   krásně rty hydratuje 
   má originální balení 

- nedá se v čr sehnat ( pouze na stránkách ) 
  cena se pohybuje na internetu kolem 160 - 170 kč +  poštovné, takže Vás to vyjde celkem draho, ale zase v zahraničí to seženete kolem 60 kč. 


Baby Lips 

je teda taky balzám na rty, mám s ním zkušenost, a musím říct, že Eos mi příjde, že je na tom lépe. 
Opět se prodává v několika příchutích a nejoblíbenější mám asi Pink punch a hydrate. 

+ vůně
   krásný design  obalu ( je plastový, ale zároveň pevný )
   SPF 20 ( to zase musím pochválit, protože SPF u Eosů má jen Lemon drop a ten má myslím 15 ) 
   pigmentace 
   nyní už je i občas v nějakých drogerkách atd. 

- mohl by víc hydratovat 
  to samé platí s výdrží 
  nenadchne ani neurazí 
  


Závěr:  mě víc vyhovuje Eos. je sice o něco dražší, ale zato ty rty opravdu hydratuje a vydrží dlouho a k tomu je ještě 100% přírodní a můžete ho sehnat jak v tom kulatém tvaru ( ve "vajíčku" ) tak  v tyčince :) 

Já doufám, že se Vám článek aspoň trochu líbil, kdyžtak zanechte nějaký komentář jaký názor na to máte vy a budu se na Vás těšit příště ♥
    

2 komentáře: