středa 24. září 2014

Tag to nebo to

Ahoj, Vítám Vás u nového článku ( bože, to je tak ohraný ) a dneska to bude Tag to nebo to. 
Otázky jsem si vyměňovala s Renčou, která je mimichodem skvělá blogerka a YouTuberka, takže se na ni mrkněte http://rencablife.blogspot.cz/ 

1. Miss sporty nebo Essence?
No.. u tadytoho se nemůžu rozhodnout :// od Miss Sporty mám skvělou řasenku a od Essence korektor. Takže nastejno :D

2. Tílko nebo croptop
Croptop

3. Costa nebo Starbucks?
Starbucks

4. Digitalní nebo ručičkové hodiny?
Digitální :)

5. IOS nebo andoid?

Jelikož s IOSem nemám zkušenosti, tak android :)

6. Notebook nebo stolní pc?
Notebook

7. Vepřové nebo kuřecí maso?
Kuřecí

8.EOS nebo baby lips?
Eos :)

9. Facebook nebo twitter?
Facebook! 

10. Já nebo já?
Nikdo :D

To by byl teda celý Tag, já doufám, že se Vám líbil a papa ♥

2 komentáře: