pátek 19. září 2014

Škola

Ahoj, Vítám Vás u mého nového článku? :D nebo příspěvku a tentokrát to nebudou žádné nákupy ani nic takovýho, ale bude to článek na téma škola. 

Já jsem tento rok nastoupila do 8. třídy a musím říct, že mám z toho fakt strach :D Známky už se nám počítají na střední školy a musím se snažit no. Příjde mi, že čím jsem starší, tím míň se mi chce se učit :// :D Ještě nám tento rok přibyla chemie, takže fakt super. Musím říct, že do školy chodím fakt nerada. Ale tak zase mám tam kamarády a to mě tam aspoň udržuje při životě :D A jelikož mám každý rok vyznamenání, tak bych to snad zvládnout měla :D 

takové přestávky miluju ♥ Já jsem ta vzadu, vepředu je Sima :D

A taky jsem si tam našla svou bff ♥
Je to takový krátký, ale tak já si myslím, že to máme všichni tak nějak podobně. 
Já se s váma pro dnešek loučím, doufám, že se Vám aspoň trochu článek líbil a mějte se krásně a pa ♥

2 komentáře: