sobota 13. září 2014

Výhra v giveaway

Ahoj! Vítej u mého nového článku a dneska to bude slibovaný článek co jsem vyhrála v giveaway :)
Giveaway pořádala jedna slečna, která je mimochodem skvělá YouTuberka a sleduju ji už dlouho, takže se na její kanál určitě mrkněte :) https://www.youtube.com/channel/UCDgLzp66RD59GwD8Thp1bRg

A teď už k věci. Vyhrála jsem teda krabici plnou úžasných věcí a já Vám je teď krátce představím a popíšu :)

Takhle nějak ta krabice vypadala když dorazila. ( nevím jestli úplně stejně, protože jsem ji už otevřela a ty věci jsem vytáhla a tak, že jo :D



Jako první tu mám tyhle odličovací ubrousky z Douglasu. Je to to XL balení a jsou normálně klasicky bílé. Už dlouho jsem je chtěla vyzkoušet, ale furt jsem k tomu nějak neměla možnost. Musím říct, že jsou super a mají takový to luxusní zavírání :D Myslím si, že většina z vás je zná :)



Další tu jsou tyhle odličovací tampony od Bel a Aloe vera a panthenolem. Zatím jsem je nezkoušela, takže nic říkat, ale myslím, že budou dobrý.



Dále tu mám tenhle sprchový gel od Isany s vůní pomeranče a grapefruitu :) Nádherně voní po létu a navíc je to limitovaná edice.



Poté tu mám tuhle jahodovo - čokoládovou masku od Freemana. Taky jsem ji nezkoušela, ale má super balení a slyšela jsem na ni samé pozitivní hodnocení :)



Dále tu mám tenhle meruňkový peeling od nějaké značky Zielona Apteka Amincer? :D Nebo nějak tak se to píše a je jakoby na cukrové bázi, nedráždí tu pleť a krásně ji zjemní a vyhladí :)




Pak tu mám tyhle tři laky od Miss Sporty. Ten fialovej se stříbrnýma odleskama je odstín 205, ten šedo - hnědej je odstín 036 a ten zlatej je odstín 312. Jsou to takové zajímavé barvy a mají krásnou pigmentaci.




Dále tu mám tyhle neonové náušnice. Je to obyčejná bižuterie :)



A nakonec tu je tenhle vzoreček Bi - Oilu, což je krm téměř na všechno a myslím si, že je super!



Tak, to by byl celej článek a já děkuju Monice ( tak se ta slečna jmenuje ) za tuto krásnou výhru a papa ♥

2 komentáře: