pátek 12. září 2014

Nákupy 2

Ahoj, Vítám Vás u nového článku a dneska to budou nákupy za prázdniny a bude to část druhá :D
Říkala jsem, že to bude  do úterý, jenže jsem to furt nějak nestíhala a teda dneska jsem se k tomu nějak dokopala a není toho moc a snažila jsem se nakupovat věci už na podzim. a mám tu teda ještě pak takové ty věci do školy :D Omlouvám se opět za kvalitu fotek, ale u nás prší a není na to moc dobrý světlo ://

Jako první tu mám tohle pouzdro, prostě obyčejný černo - růžovo - bílý  :) Stálo asi něco kolem 120 kč



Jako další tu mám batoh do školy od značky Loap :) Má pěknej design a příjemně se nosí na zádech. Stál něco kolem 400 kč.




 Pak tu mám tenhle svetr?  :D Asi a je to zezadu oversize a vpředu to mám písmeno A. Příjemně se nosí a je spíš na teplejší dny :) Není to teda žádná značka a stál asi 199 kč.





Jako další tu mám tuhle mikino-tričko a není teda od ťamanců, ale kupovala jsem ho v nějakém obchodě na náměstí. Je to 100% bavlna a strašně příjemně se nosí. Stála asi 189 kč. ( Omlouvám se, že to je takový pokrčený, ale právě sem to vytáhla mamce ze šňůry xd



Pak tu mám tuhle černou mikinu a je to značka Epister. Líbí se mi a je taky příjemná na nošení. Dostala jsem ji jako dárek, takže nevím kolik stála.



Pak tu mám tyhle obyčejné černé legíny a jsou od Vietnamců, protože sem si říkala, že nebudu si kupovat černý legíny za nevím kolik. Stály asi 80 - 90 kč.  ( na té fotce ani moc nevypadaj jak legíny :D )




Jako poslední tu mám tyhle tenisky a jsou teda taky neznačkový a jsou to prostě obyčejné vyšší tenisky takový modro - růžovo - oranžový a příjemně se nosí. Stály asi 300 kč ve slevě :) ( jsou trochu špinavý, protože je mám už asi měsíc )



Ještě něco k těm věcem od ťamanců. Bydlím v takovém pidi městečku, kde není ani H&M a ty značkový obchody jsou desítky kilometrů daleko a kolikrát na to ani nemám čas, takže nakupuju buď přes net nebo u těch ťamanců. Samozřejmě, že si něco značkovýho občas koupím.

To by byl celej článek, doufám, že se Vám líbil a další článek možná napíšu buď dnes nebo o víkendu a bude o tom, co jsem vyhrála v jednéé giveaway :) Mějte se krásně a papa :)

3 komentáře: