pátek 5. září 2014

Nákupy 1

Ahojte! Konečně je tu nový článek. Jsou to teda slibované nákupy a to a celé prázdniny.  Rozdělila jsem to na takovou tu kosmetiku a věci na pleť a na oblečení a věci do školy. Dneska to teda budou ty nákupy  z kosmetiky a nejpozději v úterý nákupy do školy a oblečení. 

Takhle toho moc není, ale když je to všechno dohormady, tak je toho docela dost :D Omlouvám se za tu kvalitu některých fotek, ale něco z toho jsem fotila i za umělého světla, takže je to špatný :// 



Jako první tu mám tenhle korektor od essence a je to ten coverstick. Používám ho na kruhy pod očima a na nedokonalosti a je teda fakt skvělej! :D Všechno skvěle zakryje.  Já ho mám v odstínu  06 a stál asi 50 kč. 


 Jako další tu mám tuhle úžasnou řasenku od Miss Sporty. Jmenuje se teda Pump Up Lash a krásně ty řasy prodlouží a dá jim i ten objem. Já když jsem si vybírala řasenku, tak jsem chtěla hlavně na objem a paní v drogerce mě a mamce poradila tuhle ♥ Je úplně úžasná a můžu ji jen doporučit. Stála asi 100 kč. 



Omlouvám se, ale musím použít teď fotku ze Svaté pětky, protože nemůžu najít fotku toho balzámu a je to teda ten Chupa Chups. Chápejte, že než bych to ořízla a pak zase zpátky přetáhla do kompu a vložila atd. tak by to chvíli trvalo a už to potřebuju mít napsaný :D Takže tento Chupa Chups balzám jsem koupila na poště a stál 25 kč. Je s borůvkovou příchutí a strašně krásně voní. Ta hydratace není úplně dobrá, ale co chcete za 25 kč :D 

Už to je tady :// :D ta strašná kvalita :DD jinak to nešlo. Když to fotíte za úplné tmy a při umělém světle, tak se není čemu divit. K věci :D Je to Aknelot a já mám teda tu hloubkovou péči a používám ho 2x denně, ráno a večer. Je teda dobrý, dobře tu pleť vyčistí a tak :D Mě vyhovuje. Stojí asi 80 kč. 


Tak a je tu poslední věc a to jsou tyto odličovací tampony od značky Balea. Stály 32 kč a věděla jsem, že to nebude žádný zázrak, ještě k tomu, když jich tam bylo 50 :D Chtěla jsem je spíš zkusit, protože mám svoje  a používám je na oči a musím říct, že odlíčí, ale musím to hodněkrát přetřít a dřít na to, takže nic moc :// 

Tak to bylo teda z kosmetiky všechno a nebylo toho moc, protože jsem se přes prázdniny moc nemalovala a moc jsem toho nevypotřebovala, ale kdybych to měla psát všechno najednou i s oblečením a tak, tak by toho bylo teda hodně :D 

Mimochodem, co škola? Zvládli jste to ranní vstávání a všechno?:D My teda máme tento rok 2 odpoledky ve středu a ve čtvrtek. Jelikož jsem v osmičce, tak se není čemu divit :D 
Pro dnešek se tedy s váma loučím, mějte se krásně a papa :)

Žádné komentáře:

Okomentovat