neděle 26. října 2014

Nákupy za říjen

Ahoj :) ( všimli jste si, že poslední dobou přidávám celkem často články? :D ) dnešní článek budou nákupy. 
Tento měsíc toho moc nemám, protože už šetřím na Vánoce. Sice jsou až za dva měsíce, ale to ubíhá a za chvíli je listopad, pak prosinec a je to tu! Taky se těšíte? ♥

                              Nejdřív jsem byla v DM a narazila jsem tam na tyhle dva super 
                              produkty od značky Balea. 

                            Vzala jsem si tenhle Deo - body sprej s příchutí ostružiny. Měli tam
                             i kiwi, ale to mi nevonělo tak, jako ta ostružina. Je to taková silná 
                             sladká vůně a voní opravdu po té ostružině a trochu i malině. Vydrží 
                             celkem dlouho a kupovala jsem ho za 29,90 kč. 


                          Pak tu mám tenhle balzám na rty s příchutí pomeranče. Líbí se 
                          ten obal a je to taková plechová krabička. Voní po těch pomerančích
                         a krásně hydratuje, ale musíte si dát pozor když si ho nanášíte, protože
                         on je mastnější a když si ho na sebe rychle napatláte, tak budete mít 
                         celou mastnou pusu :D Ale jinak je fajn a stál 37,90 kč. 

                        Dále tu mám tuhle čistící pleťovou vodu od Astridu. Předtím jsem 
                        dva měsíce používala Aknelot a chtěla jsem zkusit něco jinýho, ale
                        asi se zpět vrátím k tomu Aknelotu, protože tenhle pěkně voní, vyčistí 
                        tu pleť, ale to nejde takhle popsat :D U toho Aknelotu jste cítili, jak Vám 
                        to jakoby to akné vypálí, ale tenhle je spíš na to vyčištění. Stál mě 47,90 kč. 

                      Pak tu mám tenhle šampon od L'ORÉAL a je to takovej ten Elseve Anti - dandruff? :D
                       No, prostě takovej ten modrej a je proti lupům, krásně voní a je ho 250 ml,
                      Původně jsem sem šampony atd. nechtěla dávat, protože je jasný, že si něco
                      na vlasy koupím, ale říkala jsem si, že když toho mám tak málo, tak že to tu 
                      dám. Stál asi 70 - 99 kč, nepamatuju si to přesně. 

                 A mám tu ještě jeden šampon a to je tenhle Palmolive Anti - danfruff, asi :D
                 Pěkně voní, ty vlasy jsou po něm lesklé.. Je to to větší balení 350 ml. Stál 40 - 60 kč

.              A mám tu tenhle slavnej cardigan, kterej se teď strašně nosí a všichni ho chtějí. 
               Je v takové světlejší černé barvě a nemá teda ty rukávy kožený, ale má jako by ty 
               ramena. Nejspíš s ním udělám i nějaký outfit :) Stál něco kolem 300 kč. 

         A jako poslední věc tu je tohle tričko s dlouhým rukávem, které sem si koupila pod 
         ten cardigan, aby se mi to k tomu hodilo. Já sem totiž neměla žádný tričko pod to, takže 
         jsem si musela koupit. Má takový kožený límec ( nebo jak se tomu říká ), který se mi na tom 
         strašně líbí. Stálo 150 kč. 

To byly celý nákupy, doufám, že se Vám článek líbil a promiňte, že to bylo tak krátký, ale už šetřím na Vánoce. Papa ♥

1 komentář:

  1. ten sprej je super :) aj ja ho mam!


    Pozyvam na 5 rocnu giveaway o kozmetiku Bioderma, stylove hodinky a poukaz na 50€! Tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovědětVymazat