sobota 25. října 2014

Podzimní Tag

Ahoj, Vítám Vás u dnešního podzimního článku. Dneska to bude Podzimní Tag a jdeme na to! :)
( otázky mám z jednoho blogu )

1) Oblíbený produkt na rty
Za mě je to tenhle balzám na rty od Baley. Já používám balzámy po celý rok, ale na podzim a v zimě je potřebuju nejvíc. Tenhle krásně hydratuje a celkem i vydrží. 

2) Oblíbený lak na nehty
Já nemám na podzim nějaké oblíbené laky, ale celkem mám ráda tyhle dva. Jsou od Miss Sporty a ten zlatej je v odstínu 312 a ten fialovej v odstínu 205. 


3) Oblíbený nápoj ze Starbucks nebo z Costy 
Jelikož nemám Starbucks ani tak něco, nikde blízko, tak Vám sem dám můj oblíbený ( teplý :D ) nápoj a to je tenhle čaj :) má takovou strašně dobrou chuť a je sladký. Možná by sem někdo dal i kakao, ale já kakao nepiju. 

4) Oblíbená svíčka 
Momentálně nemám žádnou oblíbenou svíčku, ale celkem mám ráda takové ty voňavé :) 

5) Oblíbený modní doplněk 
U mě to jsou na podzim šály. 

6) Oblíbený film 
Na podzim nemám oblíbený film. Dívám se na to na co zrovna mám chuť :)

7) Co na podzimu miluji 
Na podzimu mám ráda to, jak barevné je listí, to, že si zalezu pod deku a koukám se na videa nebo na televizi a pak i to, že se blíží Vánoce :D 

Snad se Vám tento článek líbil a napište mi, co vy máte na podzimu rádi :) ♥

1 komentář: