čtvrtek 23. října 2014

Recenze na španělskou kosmetiku

Ahoj :) Vítám Vás u dalšího článku a dneska budu recenzovat krémy od značky Elysse Natural Cosmetics. Tato značka se zabývá přírodní kosmetikou a distribují se sem do Česka hlavně krémy, různé sprchové gely.. O tuhle distribuci se stará paní Eliška Piknerová a tímto bych jí chtěla poděkovat za ochotu a za to, že mi pár produktů poskytla :)

Tak a teď už jdeme na samotnou recenzi. 
                                  Takhle jsem to všechno dostala a jak můžete vidět, tak tam jsou nějaké 
                                  vzorečky a dva krémy. 

Já začnu třeba sprchovými gely. 

                                Dostala jsem tři vzorečky sprchových gelů  a asi si říkate, že jsou na 
                                fotce jen dva a já tady mluvím o třech. To bylo tak.. když jsem ten 
                               jeden s těma ovesnýma výtažkama ( Avena se jmenuje ) testovala, tak 
                               jsem to prázdné balení pak vyhodila do koše, že  jo a až o pár dní později
                               mě napadlo, že bych to mohla ještě takhle nafotit -__- Takže za to se                                                      opravdu omlouvám. 

Ten první se jmenuje MILK CREAM
Je to řada s mléčnými proteiny. Má takovou jemnou svěží vůni a má bílou barvu. Dobře pění a snadno se oplachuje. Pěkně pokožku hydratuje. 

Ten druhý se jmenuje ALOE VERA 
Je to řada s Aloe vera. Voní opravdu po Aloe a má krásnou zelenou barvu. Opět pěkně voní a snadno se oplachuje. 

A ten třetí, který tam chybí se jmenuje AVENA 
Tenhle je z ovesné řady. Opět příjemně a nevtíravě voní a má krásnou konzistenci jako všechny. Má takovou tmavší žlutou barvu. Opět krásně hydratuje. 
Všechny tyto balení mají 10 ml. 
ZÁVĚR: za mě tyto gely určitě doporučuji. 



     Tak a mám tu další čtyři vzorečky krémů. Ty první dva co jsou vedle sebe, tak od nich mám vlastně krémy, takže o nich tu nic psát nebudu, ale ty dva co jsou pod sebou mě překvapily. 

Oba jsou z Vitamínové řady. 

Ten první se jmenuje OMLAZUJÍCÍ TĚLOVÝ KRÉM - KVĚT ŠÍPKOVÉ RŮŽE 
Má krásnou opět přírodní vůni a má světlounce růžovou barvu. Je hutnější než ten kokosový a připadá mi, že lehce chladí. On ne žeby přímo pálil, ale tak příjemně chladí. Řekla bych, že pěkně tu pokožku zjemní a zpevní. 

Ten druhý se jmenuje REGENERAČNÍ TĚLOVÝ KRÉM - KOKOS S BAMBUCKÝM MÁSLEM
Ta jeho vůně.. to je něco úžasnýho! Opravdu z toho jde cítit kokos a je škoda, že si k tomu nemůže přičichnout. To je nepopsatelný. Je řidší než ten předešlý krém a opět mi příjde, že malinko chladí. Nemám mu co vytknout, dá se přirovnat k tomu předchozímu. 
Oba tyto krémy mají 7 ml.



A teď se Vám znova musím omluvit. Nenapíšu Vám nic o tom červeném krému s ureou, protože jsem ho nestihla otestovat. Pochopila jsem, že tyto dva krémy jsou úplně stejné až na tu ureu, takže Vám o tom napíšu příště. 


Jmenuje se PIELES ATOPICAS a je pro atopickou a suchou pleť. Má strašně krásnou, takovou svěží vůni a voní opravdu dobře. Používám ho před nalíčením a po odlíčení aby mi tu pleť vyživil a hydratoval. To opravdu splňuje a ikdyž jsem nalíčená, tak furt cítím na pleti tu vůni. Super je, že není mastný a rychle se vstřebává. 

Aby ste si nemysleli, že ho vůbec nepoužívám, tak používám, ale strašně pomalu ubývá, což je na něm další plus :)

Tak a to byl celý článek, doufám, že se Vám líbil a že Vás zaujala i tato kosmetika. Ještě jednou děkuju za poskytnutí těchto produktů a budu se těšit u dalšího článku ♥ 


2 komentáře: